Ennen kaikkea Kultanen korostaakin asiakaspalvelua: hänen mukaansa on erityisen tärkeää, että verkkosivulta löytyy selkeä paikka, josta saa apua suomeksi ja mieluiten oikealta ihmiseltä. Kultanen kiittelee myös Sortterin asiakaspalvelua, josta apua sai nopeasti ja vaivattomasti.
Lisäksi Kultanen arvostaa sitä, että asiat on tehty selkeäksi. Jos esimerkiksi hakemuslomake olisi ollut hankala, olisi hän varmasti jättänyt prosessin kesken jo alkumetreillä.
Millaisia liiketoiminnallisia hyötyjä Tripla Plus Oy sitten sai kilpailutettuaan ja nostettuaan yrityslainan?
Kultasen mukaan yrityslaina on mahdollistanut varaston täyttämisen, minkä jälkeen varastossa on riittänyt tavaraa ja homma on toiminut:
“Varasto on meidän tärkein tulonlähde, joten kun se on kunnossa, hommat rullaavat”, Kultanen kiteyttää.
Kokonaisuudessaan Kultanen on tyytyväinen sekä Sortterin palveluun että saamaansa lainatarjoukseen, ja hänen mukaansa kaikki sujui vaivattomasti ja nopeasti. Lisäksi Kultanen painottaa luotettavuuden merkitystä lainavertailupalvelussa: