Sortter blog
Takaisin blogiin
# Ajankohtaista

Päivitetty:

Kirjoittaja Sortter

Kirjoittaja:

Sortterin tiimi

Sisältövastaava Sere

Laatuvarmistettu:

Sere Hanski

Laatuvarmistettu

Vastuullista muotia tarjoava Toive on Sortterin radiokampanjakilpailun voittaja – lue voittajan haastattelu

Suomalainen lainavertailupalvelu Sortter järjesti syksyn alussa radiokampanjakilpailun, jonka voittajaa – suomalaista pienyritystä – päätimme tukea tarjoamalla tälle oman radiokampanjan Sanoman radiokanavilla sekä valmiin radiomainoksen tuotannon. Palkinnon arvo on reilut 13 300 euroa. Haastattelimme kilpailun voittajayritystä, Toive Companya.

Sortterin radiokampanjakilpailun raati valitsi ensin 10 yritystä finaalijoukkoon, minkä jälkeen yleisö pääsi vaikuttamaan voittajan valintaan äänestämällä suosikkiaan. Kilpailun voittajaksi kipusi ekologista ja eettistä muotia tarjoava Toive (ent. RIVA Clothing). Haastattelimme voittajayrityksen toimitusjohtaja Riku Keihäsniemeä, joka on toiminut mukana yrityksessä aina sen perustamisesta eli vuodesta 2016 lähtien.

Toive tarjoaa ihmisille kestävämpiä ja vastuullisesti sekä läpinäkyvästi valmistettuja vaihtoehtoja pikamuodille.

Meiltä asiakkaat löytävät ajattomia ja laadukkaita vaatekaapin kulmakiviä, jotka on valmistettu vastuullisesti ja läpinäkyvästi. Me yrittäjät halusimme rakentaa itsellemme toimivan ja vastuullisen vaatekaapin, joten päätimme perustaa yrityksen, joka tarjoaisi tähän helpon ratkaisun. Nyt meillä on asiakkaiden toiveet todella isossa roolissa suunnittelutyössä, sillä haluamme valmistaa vaatteita, joita asiakkaamme oikeasti käyttävät.
- Riku Keihäsniemi

Sortterin radiokampanjakilpailuun osallistumista Keihäsniemen ei tarvinnut kauaa miettiä: Toive halusi hyödyntää mahdollisuuden tavoittaa entistäkin laajemman joukon ihmisiä ja viedä tietoa vastuullisesta muodista aiempaakin useammalle.

“Sain vinkin tästä kilpailusta ja päätin osallistua heti. Meillä on tavoittamatta vielä paljon sellaisia ihmisiä, joita haluamme auttaa vastuullisen ja toimivan vaatekaapin rakentamisessa”, Keihäsniemi kertoo.

Radiokampanjakilpailun yleisöäänestys keräsi yhteensä huimat 1150 ääntä. Kilpailu oli kovaa, mutta Toive sai vakuutettua yleisön kattavilla perusteluillaan siitä, miksi juuri heidän tulisi voittaa radiokampanja yritykselleen ja onnistui lopulta keräämään yleisöäänistä kolmanneksen

Radiokampanjakilpailun voitto otettiin Keihäsniemen mukaan loistavissa tunnelmissa ja se merkitsee Toiveelle paljon:

Voitto merkitsee meille todella paljon, sillä emme ole aiemmin päässeet kokeilemaan radiomainontaa. Uskomme, että tämä avaa meille paljon ovia tulevaisuuteen.
- Riku Keihäsniemi

Keihäsniemen mukaan he ovat jo työporukan kanssa fiilistelleet tulevaa radiokampanjaa, mutta tarkempaa suunnitelmaa ei vielä ole lyöty lukkoon.

“Tavoitteenamme on, että mahdollisimman moni uusi ihminen saataisiin kiinnostumaan Toiveesta”, Keihäsniemi summaa.

Sortter haluaa vielä kerran onnitella voittajaa menestyksekkäästä suorituksesta! Lähetämme onnittelut myös toiselle sijalle kivunneelle Rymy-Eetulle sekä kolmanneksi tulleelle HemmaKodille.

Kirjoittaja Sortter

Kirjoittaja

Sortterin tiimi

Sortter pohjaa kaiken sisältönsä ammattitaitoon ja asiantuntijuuteen. Osa artikkeleistamme onkin kirjoitettu yhteistyössä Sortterin monipuolisten ja taitavien finanssialan asiantuntijoiden kanssa. 

Teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että kirjoittamamme sisältö on laadukasta, ajankohtaista ja mielenkiintoista. Kaikki sisältömme pohjaa itsenäisyyteen ja objektiivisuuteen sekä asiantuntijuuteen. Ammattitaitoisten sisällöntuottajiemme lisäksi Sortterin sisältövastaava, finanssialan ammattilaiset ja markkinointitiimi tarkistavat sisällöt säännöllisesti.

Takaisin blogiin